Naam:
1597
Video’s:

Over mijn reis

De parel van Afrika!

Ook voor dit jaar staat er weer een droomreis gepland, namelijk een safari in Afrika.
En niet zomaar een safari, maar een reis naar de parel van Afrika. Waar je dichte wouden met gorilla's en chimpansees kunt vinden, maar ook de savannelandschappen met leeuwen, zebra's en giraffen. Daarnaast ga ik dit keer niet naar de andere kant van de evenaar, maar juist naar de evenaar daar waar het midden van de aarde is.

De reis zit vol verschillende safari's en ook een bezoek aan het Jane Goodall instituut en een tochtje over de Nijl kunnen niet ontbreken. Met uiteindelijk als (hopelijke) klapper op de vuurpijl van de reis een trekking naar de berggorilla's!

Laat hieronder vooral je mail achter om een update te krijgen wanneer er een nieuw reisverhaal is, want wanneer dát is weet ik nooit van tevoren...

Bezochte landen

Ik heb 22 landen (9%) bezocht:

Australië, België, Canada, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Kroatië, Luxemburg, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oeganda, Oostenrijk, Singapore, Spanje, Tsjechië, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.